با چی وصلین اسم بگین صوابه

تصویر
۱۱ پاسخ

ن والا من وای فای دارم وصل نیست

ما وایفا داریم

اینستا بدون فیلتره

ماهای که مودم نداریم چی؟😏😏😏

سرعتش پایین خیلیییییی

با نت مخابرات ،ویوا وی پی آن

فعلا مال کسایی که وای فا دارن وصل مال ما که وایفا نداریم یا تا اخر شب یا تا فردا وصل میشه

فعلا واسه کساییه ک مودم ثابت تو خونه دارن

فقط برای وای فای وصله

با وای فای سیمکارت مبین نت هس

آره توروخدا بگید

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی
مامان رستاجون مامان رستاجون ۲ سالگی
مامان فرحان مامان فرحان ۱۵ ماهگی