دختر منم همینجور دقیقا باهمین وزنا🥲🥺همش غصمه ک چرا تپل نمیشه هنوز لباسا نوزادیشو واسش میپوشم😔
من۲۸۰۰وزن تولد چهارماهگی ۶۸۰۰.شماشیرخودتون میدید؟؟
ببرش دکتر عزیزم حریره بادوم هم براش شروع کن بده
الان باید ۷.۵باش جقدرکمه
مثل پسر من خوب وزن نگرفتع😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.