۵ پاسخ

دختر منم همینجور دقیقا باهمین وزنا🥲🥺همش غصمه ک چرا تپل نمیشه هنوز لباسا نوزادیشو واسش میپوشم😔

من‌۲۸۰۰وزن تولد چهارماهگی ۶۸۰۰‌.شماشیرخودتون میدید؟؟

ببرش دکتر عزیزم حریره بادوم هم براش شروع کن بده

الان باید ۷.۵باش جقدرکمه

مثل پسر من خوب وزن نگرفتع😞

سوال های مرتبط