۴ پاسخ

خوبه

سخت نگیر مهم اینه هرماه یه مقداری اضافه کنه واستپ نداشته باشه بقیه ش بخاطر ژنتیکه بچست

آره
دختر من تولد ۳۳۰۰ بود ۴ ماهگی ۷
رفلاکسی هم هست شدید ...

بله

سوال های مرتبط

مامان جانان👼🏻🍼 مامان جانان👼🏻🍼 ۱۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی