۵ پاسخ

سلام گلم ببخشید تایپینگ چند ماه پیش گفته بودید قرص فلوکونازول دکتر واستون نوشت خاستم ببینم مصرف کردید چیکار کردید منم عفونت قارچی گرفتم باردارم

دختر من ۲۸۰۰دنیا اومد ۴ماهگی ۶۵۰۰

خوبه ولی میتونست بیشتر باشه

اره ماشالله دختر من ۳/۵ به دنیا اومد ۴ ماهگی ۶/۴ بود البته لباسش خیلیییییی سبک بود

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی