۸ پاسخ

عزیزم اوج وزن گیری تا۴ماه هست ک سرعتش زیاده از۴به بعد نهایت۵۰۰تااضافه میکنن هرماه
من خودم از۶تا۷ماهگی دخترم فقط۳۵۰گرم اضافه کرده بااینکه هم شیرمیخوره هم غذا هم شیرخشک

هیچ مشکلی نداره فقط غذای کمکی شروع کنی خوبه

منم از۴تا۵ماهگی۱۰۰گرم اضاف کردپسرم انگارطبیعیه

اره کم وزن غذای کمکی شروع کن براش

خوبه که من چهار پنج بود

خود دکتر چی گفت؟

برای منم همینجوریه ۴ ماهگی ۷۸۰۰ بود الا ن ۷ ماهگی ۸۸۰۰ بود کم وزن گرفته

۴۰۰تا۶۰۰گرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۲ ماهگی