۵ پاسخ

نه خوبه

دو برابر شده دیگه اوکیه

والاپسرمن ۴۴۰۰بدنیااومدالان ۴ماهشه ۸۹۰۰شده

نه عزیزم کم نیس، از سع ماهگی رشد وزنی کاهش پیدا میکنه، من دخترم سه ماهشه تازه ۶ شده، نهایت ۶۰۰ گرم هم این ماه اضافه کنه میشه ۶۶۰۰ تا چهارماهگی، نرماله

مرکز بهداشت چی میگ؟؟من وزم پسرم الان دوماهویه هفتشه ۶۶۰۰هست بهداشت گقت خوبه نرماله

سوال های مرتبط