عزیزم روبیکا گروه داریم برای خویلولار خواستی پیم بده ادت کنم
@Fatiiek1404
تو چهارماهگی کمه به نظرم
چون تو دوماهگی دوبرابر وزن تولدش میشه
عالیه دوبرابر وزن تولدش دیگه
عالیه
چه خوبه پسر من دو ماه و نیم الان وزنش ۶،۴۰۰ شده حس میکنم زیاده چاق شده، قدش ۵۹، بدنیا اومد ۳۳۰۰ بود با قد ۵۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.