۵ پاسخ

عزیزم روبیکا گروه داریم برای خویلولار خواستی پیم بده ادت کنم
@Fatiiek1404

تو چهارماهگی کمه به نظرم
چون تو دوماهگی دو‌برابر وزن تولدش میشه

عالیه دوبرابر وزن تولدش دیگه

عالیه

چه خوبه پسر من دو ماه و نیم الان وزنش ۶،۴۰۰ شده حس میکنم زیاده چاق شده، قدش ۵۹، بدنیا اومد ۳۳۰۰ بود با قد ۵۲

سوال های مرتبط