۷ پاسخ

عالی رشد کرده بنظر منم همون شیر خودت بده

همه چیش عالیه، آره اصلا شیر خشک نده عالی وزن گرفته

ندهههههه عالیه رشدش…

خوبه
باید تو ۴ماهگی وزنش ۲برابر وزن تولدش باشه ک هست

دنیا اومد ۲۶۰۰
۴ماهگی۶۹۰۰

آریا تولدش ۳۹۴۰ و ۵۱ سانت بود
۴ ماهگی هم ۶۷ سانت و ۷۷۰۰ بود

۳۰۲۰ ۵۰بدو تولد

چهارماهگی ۶۳ ۷۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس و یاس مامان امیرعباس و یاس ۹ ماهگی