من دخترم ۲۸۰۰ بوده چهارماهگی ۵۲۰۰ شده بود شیرخشکیه اپتامیل ساده میدم شما چه شیر خشکی میدی ؟
چندسیسی میخوره هر وعده
تقریبا نزدیک به دختر منه
ماشالا بهش خیلی خوبه، دختر من چهار ماهگی 5800 بود قد 60
خداروشکر خوبه
ارع عزیزم عالیه ماشاالله
بچع من دوماهگی5کیلو بود حالا وزن نکردم چقده
اره بچع من ۳ کبلو بود ۴ ماهکی ۶۵۰۰
عالیه
دخترک من کم بود😔
شیر خشکه؟
عالیه
خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.