۱۱ پاسخ

من دخترم ۲۸۰۰ بوده چهارماهگی ۵۲۰۰ شده بود شیرخشکیه اپتامیل ساده میدم شما چه شیر خشکی میدی ؟
چندسیسی میخوره هر وعده

تقریبا نزدیک به دختر منه

ماشالا بهش خیلی خوبه، دختر من چهار ماهگی 5800 بود قد 60

خداروشکر خوبه

ارع عزیزم عالیه ماشاالله

بچع من دوماهگی5کیلو بود حالا وزن نکردم چقده

اره بچع من ۳ کبلو بود ۴ ماهکی ۶۵۰۰

عالیه
دخترک من کم بود😔

شیر خشکه؟

عالیه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط