تو چهارماهگی وزن ۶۵۰۰ خوبه؟ وزن بدو تولدش ۳ بوده

۷ پاسخ

آره خوبه

عالیه پسرمنم ههینه با وزن۳۸۰۰

کمه

عالیییی

اره خوبه

دختر من وزن تولدش ۳۴۰۰بود
۲ماهگی ۶۲۰۰

اره عالیه
من دخترم ۶ ماهشه الان ۶۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی