هر بچه ای مدل ورن گیریش فرق داره
ژنتیک و چیزای دیگه هم هست
خودتو درگیر بازیِ بهداشت نکن
دختر منم ۲۷۵۰ ب دنیا اومد ولی انقدر وزن نگرفته چندروز پیش برا رفلاکس دکتر بود ۵۴۰۰ بود یه ۱۰ روز دیگه ۴ ماهشه 🥲اخر دق میکنم از دست این اعتصاب شیر و بد شیر خوردنش
دختر من به دنیا اومد ۲۶۰۰ بود دکتر گفت وقتی ۴ ماه تموم میکنه ۵۲۰۰ باشه اوکیه
ماشالا دختر شما از دو برابر هم بیشتر وزن گرفته
نه نسبت به تولدش خوب بوده
با توجه ب به وزن تولدش نه
حدودا هر ماه ۱ کیلو اضافه کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.