۵ پاسخ

هر بچه ای مدل ورن گیریش فرق داره
ژنتیک و چیزای دیگه هم هست

خودتو درگیر بازیِ بهداشت نکن

دختر منم ۲۷۵۰ ب دنیا اومد ولی انقدر وزن نگرفته چندروز پیش برا رفلاکس دکتر بود ۵۴۰۰ بود یه ۱۰ روز دیگه ۴ ماهشه 🥲اخر دق میکنم از دست این اعتصاب شیر و بد شیر خوردنش

دختر من به دنیا اومد ۲۶۰۰ بود دکتر گفت وقتی ۴ ماه تموم میکنه ۵۲۰۰ باشه اوکیه
ماشالا دختر شما از دو برابر هم بیشتر وزن گرفته

نه نسبت به تولدش خوب بوده

با توجه ب به وزن تولدش نه
حدودا هر ماه ۱ کیلو اضافه کرده

سوال های مرتبط