نه خوبه
دختر من وزن تولدش 2800 بود 4 ماهگی 6200
بهداشت گفت نرماله و خوبه
دختر من تولد ۲۸۰۰ و چهارماهگی ۶ کیلو
نه خوبه
دخترمن تولد۳۵۰۰هفته دیگه واکسن داره۵۷۰۰شده
خوبه دختر منم 7بود
دختر من تولد ۳۳۰۰ بود
الان ۷
نه عزیزم عالیه
بعداشت چیزی نگفت !؟؟؟ من نمیدونم دقیق اما فکر کنم یذره کم باشه
نه دیگ خوبه ،چقدر تپل مگه انتظار دارین، دختر من ۵۸۰۰ بود وزن تولم سه وصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.