۳ پاسخ

پسر منم چهارماهشه امروز وزنش ۶/۵۰۰ بود وزن تولدش ۲/۹۰۰
از بهداشت پرسیدم کمکی بدم گفت نه اصلا نده الکی بچتو درآینده مریض میکنی دچار دیابت و چاقی میشه

نه اتفاقا عالیه
دختر من وزن تولد 3.100
چهارماهگی 5‌.5۰۰

نه بابا خوبه دیگه

سوال های مرتبط