۱۶ پاسخ

بعدازقطع قرص ال دی، ماه سوم

یکسال

ماه اول باردار شدم

ماه اول خداروشکر

ماه دوم روز تخمک گذاری

ماه سوم

خوشبحال همه ی اونایی که ماه اول شدن😔😔
ما بااینکه مشکل نداشتیم بعد از یکسال شدیم و اونم نموند و سقط شد الانم ۹ماه هست اقدامم تازه فهمیدم یکم تنبلی هم گرفتم😢😢😔😔

ماه اول خدا رو شکر

ماه اول خداروشکر

۴ امین ماه

اولین ماه

من ماه اول🥹

من ماه اول زیاد اماده نبودم نشد ماه دوم که واقعا میخواستمش باردار شدم

سلام من همون ماه اول باردار شدم

۹ ماه

سلام برای من حدود7ماه طول کشید

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍓 مامان قندعسل🍓 قصد بارداری