۳۰ پاسخ

زنگ نزن بذاربفهمه ناراحتی پیش شوهرت هم‌گله کن .
کاری که من کردم زنگ نمی‌زنم خودشون دوبار میزنم من یه بار خواهرش دوماه اصلا نزدم نمیخام بزنم

خب ۶ روزه زایمان کردین میگین دوبار هم اومده ‌‌شاید خونه مامانتون هستین معذیه
زیاد سخت نگیرید اینجوری کودورت ها زیاد میشه .

توروخدا انتظاراتون رو بریزید تو جوب آب اولا که ادم فقط از خانواده خودش باید انتظار محبت و شعور و داشته باشه دوما مادر شوهر مادرشوهره هر کاریشم کنی غریبس دوما مگه تبریک عید بهش چ اشکالی داره سوما وقتی مریض شد خدایی نکرده توام مثل خودش رفتار کن بعدم ک میگی دوبا اومدع ول کن لذت زندگیو از خودتون نگیرید

در ضمن همش ۶ روزه زایمان کردید ۲ بار سر زدن رفع تکلیف نیست مراعات خونه مادرت رو حتماً می‌کنه معذبه
اگه زیاد میومد میگفتی همش خونه مادرم پلاسه و حالیش نیست

من هیچ کدوم از مناسبتارو بهش تبریک نمیگم
قبلا میگفتم برای روز مادر و تولدشم کادو میخریدم
دیدم شعور نداره کلا قطع کردم همه چیو
طی ۷سال زندگی مشترک ۵بارم بهش زنگ نزدم

فک کردم مادرشوهر منو میگی😅
ن نمیزنم فردا روزی هم بگه زنگ نزدی میگم من زایمان کردم و سرم شلوغ بوده 🫤

جلو شوهرت زنگش بزن تا بدونه تو زنگ میزنی احترام مادرش میزاری
اون بیشعوره ماکه نباید مثل بقیه باشیم عزیزم

زنگ‌چی
اون باید بزنه نه تو، مگه اون زاییده؟!
ول کن بابا زنگ‌نزن

بنظرم زنگ نزن زندگیتو بکن توهم نادیدش بگیر انگار ک وجود نداره
اگر پدرشوهر داری ب اون زنگ بزن

هفته قبلی با خواهرشوهرام خونه مادر شوهرم بودیم من تو حیاط سرم گیج رفت شوهرم سریع منو گرفت ک نیفتم و بهم گفت بپوش بریم دکتر. مادر شوهرم صداشو شنید یه دفعه با نگرانی دوید تو حیاط گفت چی شده؟کیو میخای ببری دکتر؟شوهرم گفت خانمم حالش خوب نیست سرگبجه داره😂😂😂مادرشوهرم گفت وااای فک کردم بچه هام چیزیشون شده و رفت تو خونه درم بست😂😂😂😂😂😂😂

ولش کن ابم افتاد

جلو شوهرت زنگ بزن حرف بزن
شوهرت نبود محل نزار

ب نظرم زنگ نزن شوهریم ک خودش نفهمه بخواد ناراحت بشه بزار بشه

حتما بهش زنگ بزن تازه ۶ روزه زایمان کردی ۲ بار اومده و هی از شوهرت حالتون رو پیگیره قدرشو بدون خیلیا شاید در حسرت ی زنگ احوال پرسی ساده هستن

وا معلومه که زنگ نزن عید مناسبت مهم تریه یا زایمان تو!!!!؟؟؟؟؟

بنظرم نزن شما زایمان کردید توقعی نیست به شوهرتون هم نگید بزن و... اگرم زد زد ب شوهرتون زنگ میزنن شوهرتونم زنگ میزنه وسلام خودتونو واقعا درگیر بچه کنید عشق کنید ۹ ماهه بارداری تموم شده به عشق همین روزا ول کنید بقیه رو بها هم ندید بفکر لذت بردن باشید فقط

وااااا معلومه که نباید محل بدی

زنگ نزن

جلو شوهرت زنگ بزن بعد با همسرت درمورد این رفتارا صحبت کن

لطفاً نصیحت شو

زنگ بزن بلکه زنه پیر خجالت بکشه

من اگر اینجور رفتاری ببینم زنگ که نمیزنم به کنار. رفتارمم خیلی سرد میشه با طرف..

من ک میگن اتفاقا جلو همسرت زنگ بزن اما زیاد باهاش خودمونی نشو خودش بفهمه چیکا کرده

زنگ نمیزن جواب احترام احترام جواب بی احترامی مثل خودشون رفتار کردن و نادیده گرفتنشون

هرکسی احترام گذاشت احترام میذارم در غیر این صورت خیر محل سگم بهش نمی‌دم

میتونی بزنی زنگ رو بدش به شوهرت بگی من زدمو ولی اون این کارو این کارو نکرد

زنگ نزن بابا تازه میگی جلو شوهرم زنگ بزنم دهن شوهرتو سرویس کن که این چه رفتاریه ننت دارع

من باشم عمرا زنگ بزنم.

با هرکس مثل خودش رفتار کن،زنگ بزنی خودتو خار و حقیر کردی

من باشم زنگ نمیزنم

سوال های مرتبط