۱۴ پاسخ

من هیمالیا خریدم راضیم

تصویر

قطعا تو ایرانی الکترو استیل

من هیمالیا دارم راضیم

تصویر

دوو خوبه من ک راضیم

داداشم نیکسان خریده دوستش تعمیرکار یخچال گفت خوبه

ایرانی ب نظرم دیپوینت خوبه خیلی تعریفشو شنیدم
البته خودم اسنوا دارم و این چند سال هیچ مشکلی نداشته عالی بود

هیمالیا عالیه

من دیپوینت دارم راضیم ازش

واسه ما جنرال راضیم من

مارک های معتبر بگیر

واسه من نیکسانه راضیم خدایی خوبه بعد من خاله ماملنم مامان جونم و خواهر شوهرمم خریدن مال من قدیمی ترشه الان جدیدش سبک بکو زده

تصویر

عزیزم بزارمن همسرم تعمیرات یخچال بهت بگم چی خوبه

من یورستار دارم خوبه ولی خیلی صدا داره قیمتشم‌رو ۲۰۰اخرین بار ک‌پرسیدم

مارک هیمالیا عالیه عزیزم ولی قیمت نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان 👑محمدرضا 👑 مامان 👑محمدرضا 👑 ۳ سالگی