شیر دوش برقی چه مارکی خوبه دوستان

۲ پاسخ

من اونت دارم خیلی خوب بود دوتا حالت هم داشت منکه خیلی راضی بودم

من کیکابو داشتم عالی بود

سوال های مرتبط