۳ پاسخ

وای عزیزم حالا منم ستاره کشیدنی دخترم میگه این ستاره نیست این ناگته(ناگتایی که شکل ستاره ان)🤣🤣🤣

سه گوشو من کشیدم🤦
ولی از نظرم پسر این سمبوسه هست نه سه گوش😂

بازززم خیلی خوب کشیده،باریکلا،پسر من دایره خوب میکشه

سوال های مرتبط