۵۵ پاسخ

دختر من گفت دندون درد داره

دخترم هی میگفت چرا گریه میکنه مامانش کجاست میگم چرا گریه میگنه میگ مامانش نیس
حرفشون دلیل روانشناسی داره؟

پسرم گفت چون تو شلوارش جیش کرده😬😁🩵

پسرم میگه کجا میخواد بره؟

دختر من میگه مامانش زد تو گوشش برای همون گریه میکنه

دخترمن گفت مامانشومیخواد ماماتش رفته ازاونجا

پسر منم گفت مامان و باباش رو میخواد

من قبلاً پرسیدم هیچی نمیگه . حتی تلوزیون که نگاه می‌کنه یه نفر گریه کنه میگه عمو گریه . میگم چرا گریه می‌کنه هیچی نمیگه

پسرم میگه چرا داره گریه میکنه میگم بنطر تو چرا گریه میکنه فقط نگاهش میکرد یعنی نباید چیزی جواب میداد

هیچی دختر من فقط نگاش کرد بعدم گوشیما قفل کرد خوشش نیومد🤣🤣🤣

میگه مامانش رفته گریه میکنه😁

دقت کردین تو این سن همه بچه ها انگار اضطراب جدای از مادر دارن ،الهی ک تن همه بچه ها سلامت و مادر و بچه خدا برا هم نگه داره

دخترم میگه تو پارک داشت با من بازی میکرد یهو هلم داد گفتم هلم نده اونم گریه کرد

پسر من میگه چون مامانش زده🤦‍♀️

دختر منم گفت مامانش دعواش کرده،

میگه رفته بیرون مامانش میخا

واااای دختر من الان گف چون مامانشو اذیت میکنه🥲🥲🤣🤣

دخترم گف من زدمش داره گریه میکنه

پسر من میگه چون مامانش بهش انگور نداده😂😂😂😂😂😂😂😂😂حالا انگور چی بوده این وسط 😂😂

ب پسرم نشون دادم نزدیم 2دقه ک فقط بهش خندید بعدم چندبار پرسیدم ک مامانی ب نظرت چرا داره گریه میکنه
گفت مامان من چ میدونم باید از خودش بپرسی🤦‍♀️🤣

دخترمن گفت چون لباسش قرمزه😂

پسر من میگه این که گریه نمیکنه🥴😂

پسرم میگه مامانش نیامده

به دخترم نشون دادم
میگه‌ چون مامانش رفته لباس فروشی براش لباس نخریده🫠
از من و باباش بیشتر لباس داره بخدا😂💔

پسر من میگه مامانش نیس گریه می‌کنه🙁

لیانا میگه پاش خورده به مبل میگه آییییییییییییی😭😭

چقد ناز بودن جواب ها بچها تون . خدا حفظشون کنه . همه یا برا مامان بود یا خوراکی

میگه دلش میخواد قهوه بخوره دهنش بدمزه بشه

من پسرم یه چی گفت نفهمیدم فقط فهمیدم گفت نی نی میخوادبخورع امانفهمیدم چی😂

پسر من میگه چون مامانش گفته اذیت میکنی بریم خونه

دخترم میگه مامانشو میخواد

دخترم از من میپرسه چرا گریه میکنه میگم از شما میپرسم میگه نمیدونم
مامان چرا نی نی گریه میکنه
😂😂

گفت میخواد بشینه توی ماشین بستنی بخوره😁😁😁

پسر من میگه میخواد بره بیرون بارون میاد😂
خودش فقط واسه بیرون رفتن کولی بازی در میاره

چقد خوب بچهاتون منظورتونو میفهمه😅من هر چی میپرسم حرفمو تکرار میکنه

پسرمن گفت براباباش

پسر من میگه چون جیغ زده 😂

دختر من میگه مامانش اذیتت کرده ناراحته

پسر من گفت چون اسلایم نداره🤣🤣🤣

محمد میگه چون کرم داره😂😂😂اخه خودش وقتی گریه میکنه میگم کرم داری الکی گریه میکنی

دخترم میگه براش بستنی نخریدن😁

😂😂😂😂😂😂

پسر من گف باباش زده دوسش نداره بخاطراون😳😳😳

یزدان میگه چون دلش تولد میخاد ای خدااااا😂😂

دخترم میگه چون مامانشو اذیت کرده ناراحته🤣🤣🤣

دخترم میگه چون پلو میخواد گریه می‌کنه

دختر من گفت چون خوراکی میخواد😂

دختر من میگه دلش برای باباش تنگ شده

پسرم میگه چون مامانش رفته

پسرم گفت چون مامانش نیست

😑آیلا گفت مامانش زدش

پسرم میگه چون میخواد بره بیرون 😂😂

میگه لبش اوف شده به خاطر اونه😂😂

ماهورا یه کلمه میگه نمدونم بعد دیگه هی میگه چرا گریه میکنه چیشده گریه میکنه

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی
وااای یه چی بگم برگ ریزون 🤣🤣🤣








خانواده شوهر من نوبرن بخدا




من بچه هام شیر به شیرن
دختر بزرگم که دنیا اومد خودم اسمشو گذاشتم
تا اینکه دومی رو باردار شدم شوهرم هی میگفت دومی رک من اسمشو میزارم آرزو به دلم نذار و کلی این حرفا
منم تا لحظه آخر چیزی نگفتم تا اینکه بچه دنیا اومد و منم گفتم گناه داره بذار انتخاب کنه
چند تا اسم گفت
من از بعضیا خوشم نیومد گفتم نه
تهش از بین اسمای که گفت یکی رو انتخاب کردم
بعد خوشحال که خودش انتخاب کرده😂😂😂
حالا اینا به کنار
هی خانواده ش میگفتن یه چی انتخاب کنین به دختر بزرگتون بیاد منم چیزی نگفتم الان اسم بچه ها اصلا شبیه هم‌ نیستن
خلاصه این بچه دوم اول که دنیا اومد شبیه خانواده شوهرم بود اونام گفته بودن چون بچه شبیه خانواده ماست عروسمون این بچه رو دوست نداره برا همون اسم انتخاب نکرده و به پسرمون گفته این شبیه شماهاست بچه تویه🤣🤣🤣🤣
یعنی چقد اس ک و لن یه مادر چطور بچه رو نمیخواد بخاطر اینکه اون بچه شبیه خانواده شوهرشه🤣🤣🤣🤣
الانم دخترم داره شبیه خانواده خودم میشه🤣🤣🤣🤣
آی میسوزن🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆