ی شربت اسهال خوب بگین برا بچه ۲۲ماهه

۱ پاسخ

برا اسهال فقط کپسول یوموگی روزی یدون بریز شیری شربتی چیزی بده بخوره. دومین روز بسته

سوال های مرتبط

مامان مَهوا🎀🩷 مامان مَهوا🎀🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیان🍓✨️ مامان لیان🍓✨️ هفته سی‌وششم بارداری