۲ پاسخ

من شربت استئوکر میدم . توش کلسیم ، منیزیم ، امگاسه ، ویتامین دی داره
قبلا هم شربت مولتی ویتامین ویوا کیدز میدادم ویتامینش نسبت به بقیه کامل تر و بیشتر بود

ایمونس خوبه بازم از داروخونه بپرس بابت دادن به این سن

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها ،💓💙 مامان جوجه ها ،💓💙 ۲ ماهگی
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل💙💙💙💙 مامان قندعسل💙💙💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی