۴ پاسخ

پدی کاف
چون گیاهیه عالیه

دیفن هدرامین

من دکسترومتورفان میخوردم گفتن برابچه هاست ضررنداره

باید دکتر بده.سر خود چیزی نده شاید حساسیت داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی