مولتی ویتامین مولتی پریناتال خوبه؟

۸ پاسخ

اره منم همون دارم

ب من دکتر همینو داد

اره منم میخورم

عالی
مولتی پرنیکال پلاس که با امگا ۳ هستش هم خیلی خوبه

اسم شرکتش چیه مولتی پریناتال یه اسم کلیه که چنتا از از مولتی های بازار روشون نوشته

من اشتهامو خیللللی میبرد بالا دیگه نخوردم

بله من از ۱۶ هفته استفاده میکنم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی