۸ پاسخ

سخته..من نمیدونم بهم بگه یانه..عوارض هم داره..مثلاعفونت..بدن زودخوب میشه؟؟اگه 9 سیکل عکس رنگی بگیرم..17 یا14 سیکل احتمال انتقال وجودداره؟؟

آره.باید بدونن لوله هات بازه یانه.

من انجام دادم

بله عکس رنگی میخاد از منم قبل انتقال خواستن میخان ببینن یوقت هیدروسالپنکس نداشته باشی من لاپاراسکوپی شدم لوله بسته شد و بعد انتقال دادم

نه نیاز نیست

نه گلم ، اگه پزشکتون نگفته خب نمیخاسته

بعدم روش ivf جنین رو مستقیم توی رحم میزارن به لوله ها کاری ندارن

بله من اطرافیانم اقدام کردن برای انتقال و قبلش حتما باید عکس رنگی بگیرن
در واقع باید یه چکاپ کامل و واضح از شرایط جسمی در اختیار پزشک باشه

جواب دادن منم منتظرم میخام بدونم

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم هفته بیست‌ونهم بارداری