خانما عکس ختنه پسر میزارم ببینید
چیکار کنم زود خوب بشه بیفته

۱۳ پاسخ

پماد چشمی بزن براش
من پسرمو روز۶ختنه کردم الان کاملا خوب شده
فقط پماد چشمی میزدم روزی یک بار مامانم تو لگن ابگرم میزاشت بچه رو

روز سوم زوده برای افتادنش دکتر به من گفت ممکنه تا ۲۱ روز طول بکشه و پماد تتراساکلین داد گفت هر دفعه موقع تعویض بچه بزنم دور حلقه و روزی یه بار هم ۵ دقیقه توی لگن آب گرم بزارم و بعد تا ۳ ماه وازلین یا اد بزنم

دکتر خودش برای پسرم رو اولین بار زد، و تاکید کرد زیاد نزن، یک لایه روی اون نخی که بسته بزن ، من با دست نمیزدم با خود کرم روش میزدم و پوشکو میبستم و البته گفته یود فقط ۳ روز اول بزنم

هنوز خون میاد؟؟؟؟

الان این حلقه است چرا این مدلیه

عزیزم داره میوفته هیچکاری نیاز نیس بکنی فقط بتادین بریز

وازلین بزن زود خوب میشه

پمادشو با دست نزن فقط با خود پماد حجم متوسط بزن روش
سعی کن براش محافظ ختنه پیدا کنی بخری که نخوره ب پوشک اذیتش کنه
حتما روزی پنج دقیقه بزارش تو اب ولرم
بعد اینکه حلقشم افتاد چربش کن پوستشو عقب جلو کن

با آب و صابون فراوان هم بریز روش

پماد تتراساکلین بزن

دکتر به پسرم وازلین کودک داد هر موقعه پوشکش عوض میکردم میشستم بعد با وازلین میزدم بعد باید عقب جلوش کنی تا نچسبه

تو لگن آب گرم نگه دار روزی یه بار پسر من اینکارو کردم روز ۵ افتاد

روز سومه ختنشه

تصویر

سوال های مرتبط