۱۰ پاسخ

اتلیه و کیک کوچیک، فقط خودمون
خرج الکیه، تولد بچه است، ولی هیچی متوجه نمیشه، او این گرونی واقعا نمیشه، انشاللهدو یا سه سالگیش

من هر دو الان خانواده دوست دارن نوه جدیدشون تولد یکسالگی بگیره ماهم موافقت کردیم

من هم اتلیه میبرم هم تولد بزرگ میگیرم انشالله

منم فکر میکردم دخترم چیزی متوجه نشه ولیییی انقدرر بهش خوش گذشتتت 🥹

من ی تولد خانوادگی گرفتم وبردم آتلیه

بردم آتلیه
یه تولد خودمونی هم گرفتم براش

ن ما نمیگیریم دیروزم بردم آتلیه چون خیلی کوچولواه فقط خسته گی میمونه براش..بجاش تصمیم گرفتیم تولدش مسافرت باشیم😊انشاالله خدا بخواد میبریمش مسافرت ک خوش بگذره بهش😍

من اتلیه میبرم
تولد خانوادگی خودم و خانواده شوهر دعوت میکنم بصرف شام و ژله و کیک و پفیلا اینجور چیزا

با این وضع موندیم چکاکنیم

منم موندممم

سوال های مرتبط