دختر بزرگ من چهار ماه ونیم دوتا در آورد
علائم دندون در اوردن از ۳ماه ونیم شروع میشه اما تا دربیاد خیلی طول میکشه...اسهال و اب دهن خیلی بریزه و دستش تو دهنش باشه یا هرچیزی سمت دهنش ببره
پسرا من ۴ماهگی ۴تا باهم در آوردن اصلا نگرانی نداره
آره. ژنتیکه. بچه ی دختر عمه ام. همه ی دندون ها رو زود در آورد. حتی شیری ها رو هم زود انداخت و در آورد.
بچه های شیر خشکی هم زود در میارن
سلام عزیزم علائمش چیه چطوری متوجه شدین داره دندون در میاره
اره بچه خواهرم از ۴ ماه شروع کرد به در اوردن
من دیدم بچه هنگام تولد دندون داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.