۷ پاسخ

دختر بزرگ من چهار ماه ونیم دوتا در آورد

علائم دندون در اوردن از ۳ماه ونیم شروع میشه اما تا دربیاد خیلی طول میکشه...اسهال و اب دهن خیلی بریزه و دستش تو دهنش باشه یا هرچیزی سمت دهنش ببره

پسرا من ۴ماهگی ۴تا باهم در آوردن اصلا نگرانی نداره

آره. ژنتیکه. بچه ی دختر عمه ام. همه ی دندون ها رو زود در آورد. حتی شیری ها رو هم زود انداخت و در آورد.
بچه های شیر خشکی هم زود در میارن

سلام عزیزم علائمش چیه چطوری متوجه شدین داره دندون در میاره

اره بچه خواهرم از ۴ ماه شروع کرد به در اوردن

من دیدم بچه هنگام تولد دندون داشته

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان ماهرخ کوچولو مامان ماهرخ کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی