۴ پاسخ

اگه گیجی نداره و غیرمعمول نیست مشکلی نیست من مادرشوهر کریر رو بلند کرد دخترم از بالای سرش خورد رو زمین خودم هزار بار مردم و زنده شدم چند ساعت گریه کردم
ولی دکتر گفت اگه شیر خورد و رفتارش طبیعیه مشکلی نداره

برا اینکه خدایی نکرده چیزی نشده باشه و خیالت راحت بشه ببر دکتر یه عکسی بگیرن ازسرش
ولی اگه گریع نمیکنه و سرش باد نکرده حالش بهم نمیخوره خوبه

اشکالی نداره پشت سرشون سفت شده ت این ماه اگه حالت تهوع یا گیجی یا رفتار غیر عادی داشت ببر

حتما ببرش پیش متخصص

سوال های مرتبط