اگه گیجی نداره و غیرمعمول نیست مشکلی نیست من مادرشوهر کریر رو بلند کرد دخترم از بالای سرش خورد رو زمین خودم هزار بار مردم و زنده شدم چند ساعت گریه کردم
ولی دکتر گفت اگه شیر خورد و رفتارش طبیعیه مشکلی نداره
برا اینکه خدایی نکرده چیزی نشده باشه و خیالت راحت بشه ببر دکتر یه عکسی بگیرن ازسرش
ولی اگه گریع نمیکنه و سرش باد نکرده حالش بهم نمیخوره خوبه
اشکالی نداره پشت سرشون سفت شده ت این ماه اگه حالت تهوع یا گیجی یا رفتار غیر عادی داشت ببر
حتما ببرش پیش متخصص
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.