۴ پاسخ

داروخوری نداری؟؟

بچه ها منم سر قطره آد همین بودن قطرشو عوض کردم خوب شدن
اول دکتر داده بود میدادم مدام بالا میاوردن بعد قطره بهداشت رو دادم خداروشکر خوب شدن

باید کوچولو کوچولو بدی بهش . مثلا دو سه قطره بریز قاشق چای خوری بذار دهنش تا تعدادی که میخوای بشه.

سرشو بادستت بالابگیرفقط واروم اروم بده همشو یه جانده

سوال های مرتبط

مامان fandogh مامان fandogh ۱۵ ماهگی