۴ پاسخ

من با برنج نیم دونه و یه کم سیب زمینی و کره میزارم میپزه و دم میکنم مثل استانبولی بعد له میکنم با ماست میدم دوست داره میخوره و گرنه نمیخوره

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

منم پسرم اصلا نخورد و نمیخوره

منم بدش میاد ولی با هویج. پوره قاطی درس کنم هویجش زیاد باشه که رنگشم نارنجی میخورد

سوال های مرتبط