منم ۱۳ هفته هستم ۵ سی سی دارم😢
من۷/۵سی سی بود
با استراحت رسید ب۲تازگیا نرفتم
نگران نباش منم ۱۰ هفته ۵۰ درصد هماتوم داشتم
انتی رفتم گفت بیشترش جذب شده یکم دیگه مونده که اونم با استراحت جذب میشه
مرتببب استراخت کن فقط برای دسشویی بلندشو هردوساعت یبارم پاشو یکم قدم بزن دوباره بخواب
شیاف و امپولاتم سروقت بزار
خیره نگران نباش
نه یا جذب میشه یا دفع میشه نگران نباش
نه خودش یا جذب میشه یا دفع میشه میره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.