خانوما هماتوم به سایز 31*7*22م‌ م
و حجم ۲/۵ سی سی خطرناکه؟🥺

۵ پاسخ

منم ۱۳ هفته هستم ۵ سی سی دارم😢

من۷/۵سی سی بود
با استراحت رسید ب۲تازگیا نرفتم

نگران نباش منم ۱۰ هفته ۵۰ درصد هماتوم داشتم
انتی رفتم گفت بیشترش جذب شده یکم دیگه مونده که اونم با استراحت جذب میشه
مرتببب استراخت کن فقط برای دسشویی بلندشو هردوساعت یبارم پاشو یکم قدم بزن دوباره بخواب
شیاف و امپولاتم سروقت بزار
خیره نگران نباش

نه یا جذب میشه یا دفع میشه نگران نباش

نه خودش یا جذب میشه یا دفع میشه میره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته هفدهم بارداری
مامان لئا مامان لئا هفته چهاردهم بارداری