هماتوم ۲ سی سی زیاده؟؟لکه بینی قهوه ای دارم😭

۵ پاسخ

نه عزیزم نگران نباش و استراحت کن

منم هماتوم داشتم اما ن ۲ سی‌سی
فقط استراحت کن
شیاف بذار
توالت فرنگی
پله اصلا نرو
احتمالا ب دکترت ک بگی امپول هم بهت میده

اگر دوست داری میتونی عضو گروه باردارهامون بشی

روبیکا
@miss_marii_75

نه کوچیکه با شیاف و استراحت رفع میشه انشالله

هماتوم چیه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیار🩵 ودلین🩷 مامان دیار🩵 ودلین🩷 ۱ ماهگی