نه عزیزم نگران نباش و استراحت کن
منم هماتوم داشتم اما ن ۲ سیسی
فقط استراحت کن
شیاف بذار
توالت فرنگی
پله اصلا نرو
احتمالا ب دکترت ک بگی امپول هم بهت میده
اگر دوست داری میتونی عضو گروه باردارهامون بشی
روبیکا
@miss_marii_75
نه کوچیکه با شیاف و استراحت رفع میشه انشالله
هماتوم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.