خانما هماتوم ۲/۵سی سی زیاده یانه؟

۲ پاسخ

هماتوم من2سی سی بود رفتم انتی خداروشکر جذب شده بود

فکر نکنم ، فقط استراحت کن و دارو شیافی چیزی داری استفاده کن خودش حذب میشه

سوال های مرتبط

مامان لئا مامان لئا هفته چهاردهم بارداری
مامان دیار🩵 ودلین🩷 مامان دیار🩵 ودلین🩷 ۱ ماهگی
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته دوازدهم بارداری
مامان کیان و نی نی مامان کیان و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری