خواهرتون باید زنگ میزد شماروهم دعوت میکرد
اینطوری بهتر و مناسبتر بود و آداب رعایت میشد
مخصوص اینکه مهمون غریبه هم داره .و اینکه خب شما حق داری ممکنه شوهر آدم خوشش نیاد اینجوری بره خونه ی باجناق
کاش با مادرتون صحبت کنی ک اگر دوست داشت باشید ی زنگی هم میزد به شما
من مدلم اینطوریه که هیچ جا بدون دعوت نمیرم،مثلا حتی خونه ی خواهر و برادرم.
یه موضوع هم اینکه خانواده ی شوهر خواهرت هستن پس نمیشه بدون دعوت برید
من باشم نميرم
تازنگ نزنه
يااگه همسرم موافق نباشه نميرم
من بودم یه بهانه جور میکردم نمیرفتم چون اولا خواهرت باید به خودت زنگ میزد دعوت میکرد دوم اینکه مهمونی خواهرته خواهرت بابد فکر اومدن پدر مادرتو بکنه
پیش مادرت هم یه جوری سر بسته بگو شوهرم نمیتونه هم این همه راه بره بیاد
نرو اصلا
مگه تاکسی تلفتی تو
ب مادرت بگو من دعوت نشدم
دعوت بشم مستقیم با همسرم از همین جا میریم راهمون دور میشه شما یه تاکسی بگیرید
چه راه سختی
اینطرف مامان باباتن
اینطرف هم احترام خودت و همیرت و فرزندت
اگه دعوت میشدی شخصا باز خب قابل هضمه که بری دنبال خانوادت
چی بگمممم موندم😇🤨🥸😏
بگو مریض شدم نمیام
باید ب خودت میزنگید مگه آژانسی
درست احترام ب والدین واجبه اما احترام احترام میاره نریا
وا اصلا نمیرفتم باید دعوت کنن
خب بستگی به شوهرت داره اگه مشکلی نداره ولی اگه دوس نداری نرو کلا بهونه بیار بگو مریضم
بگو مادر شوهر خودم دعوتمون کرده نمیتونم بیام شما با تاکسی برید
بهشون بگو ما جایی دعوتیم تمام
بری یک درد نری هم یک درد
با این تاپیکت منم بلاتکلیف کردی 😕چجوری راهنماییت کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.