۲ پاسخ

آی یوآی معمولا بخاطره کم تحرکی اسپرم انجام میشه.توی این کانال تو روبیکا توضیح داده.این محصول رو هم ارسال میکنه.ببینیدdarmankade2025

تصویر

عزیزم من واسه سومین بار آی یو آی کردم ک مثبت شدم فقط 3روز اول استراحت کامل کردم بعد کارای سنگین انجام ندادم قندو حذف کردم خودمو سرگرم کردم پیاده روی هم قبلش هم بعدش خداروشکر باردار شدم ایشالا توام باردار شی عزیزم

سوال های مرتبط

🩷yasamin🩷 🩷yasamin🩷 قصد بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری