آی یوآی معمولا بخاطره کم تحرکی اسپرم انجام میشه.توی این کانال تو روبیکا توضیح داده.این محصول رو هم ارسال میکنه.ببینیدdarmankade2025
عزیزم من واسه سومین بار آی یو آی کردم ک مثبت شدم فقط 3روز اول استراحت کامل کردم بعد کارای سنگین انجام ندادم قندو حذف کردم خودمو سرگرم کردم پیاده روی هم قبلش هم بعدش خداروشکر باردار شدم ایشالا توام باردار شی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.