۳ پاسخ

برای کسایی که دوسه سال اقدامن و جواب نمیگیرن فکرکنم میفرستن اول ای یو ای.دکتر من ک اولین بار رفتم پیشش چندروز پیش گفت چندماه دارو بخور سنت اوکیه اگ جواب نگرفتی ای یو ای میکنیم.خیلی دلم گرفته

دو سه بار انجام بدین انشالله بگیره

۲۵دذصد احتمال بارداری هست

سوال های مرتبط

شیرین شیرین قصد بارداری
المیرا المیرا قصد بارداری
مامان مامان مسلم مامان مامان مسلم هفته سی‌وپنجم بارداری