برای کسایی که دوسه سال اقدامن و جواب نمیگیرن فکرکنم میفرستن اول ای یو ای.دکتر من ک اولین بار رفتم پیشش چندروز پیش گفت چندماه دارو بخور سنت اوکیه اگ جواب نگرفتی ای یو ای میکنیم.خیلی دلم گرفته
دو سه بار انجام بدین انشالله بگیره
۲۵دذصد احتمال بارداری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.