۱۷ تا فولی بالغ😳
منم با۷تا فولیکول غالب آی یوآی شدم برای بارچهارم که امروزرور هفت برام دعا کنید
عزیزم اسپرم همسرت چجوری بود که ای یو ای کردی
وضیعت اسپرم چطوره ؟
منم احتمالا ای یو ای کنم
ماشالله چقد زیاد😍 کی ایوای داری؟ منم این ماه دارم
فقط ب تخمک ربط نداره اسپرم هم خوب باشه اره احتمالش هست
اگه اسپرم قوی باشه احتمالش خیلی زیاده
احتمال چند قولویی هم هستا😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.