۸ پاسخ

۱۷ تا فولی بالغ😳

منم با۷تا فولیکول غالب آی یوآی شدم برای بارچهارم که امروزرور هفت برام دعا کنید

عزیزم اسپرم همسرت چجوری بود که ای یو ای کردی

وضیعت اسپرم چطوره ؟
منم احتمالا ای یو ای کنم

ماشالله چقد زیاد😍 کی ایوای داری؟ منم این ماه دارم

فقط ب تخمک ربط نداره اسپرم هم خوب باشه اره احتمالش هست

اگه اسپرم قوی باشه احتمالش خیلی زیاده

احتمال چند قولویی هم هستا😍

سوال های مرتبط

المیرا المیرا قصد بارداری
مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری
شیرین شیرین قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سیزدهم بارداری