۱۰ پاسخ

من فقط وقتی خوابه دستم میگیرم
میبینه، دلش میخواد دستش باشه

من ن نمیذارم ب دستش برسه یا براش جاذبه ایجاد شه یواشکی دستم میگیرم وقتی سرگرم بازی هست بیشتر براش تلویزیون میذارم هم من هم باباش رعایت میکنیم میگیم بذا بزرگتر شه بتونه حرف بزنه و صحبت مارو متوجه شه تا بتونیم مزایا و معایب کار با گوشی موبایل و بهش یاد بدیم

وااای پسر منم همینجور دیگه چند وقته گوشیمو قایم میکنم

دختر منم همینه، گوشیمو میذارم تو کمد ، یواشکی میرم سر میزنم ببینم کی بهم ز زده واجب باشه جواب میدم.. ولی اگر مجبور شم و‌جواب بدم دیگه گرفتار میشم باید بدم دستش ، عاشق اینه که گالری و فیلمای گالری رو‌نگاه کنه… صبح ها که خونه م دست به گوشی نمیشم، عصر میرم سر کار تازه گوشی دست میگیرم

پسرمن وقتی گوشی دست باباش ببینه ازش میگیره به من تحویل میده 😁
هیچ وقت ازمن نگرفته به باباش بده
ولی گوشی نمیگیره الکی کنترل تلویزیون رو میگیره مثلا الو میکنه
اما تلویزیون براش بزارم پا نمیشه از جاش میشینه نگاه میکنه مخصوصا فیلم های بچه رئیس و غارنشین و هتل ترانسیلوانیا علاقه داره

جدی باش و بهش نده بگو نمیشه و سرشو با یه چیز دیگه گرم کن
منم همینکارو میکنم جدیدا گیر میده به گوشیم منم دیدم داره شورش در میاد جدی میشم و ازش میگیرمش

یعنی بازی میکنه؟

بازی میکنه با گوشی؟

منکه میدم بهش یخرده اینور اونور میبره الو میکنه میندازه یه جا .اگه ندم بدتر لج میکنه

میگ بده ب من یا میگ کلن نگا نکن؟

سوال های مرتبط