۵ پاسخ

مهمترین چیز اینه الان اروم باشی هرچی برای بچت بهتر باشه ان شاءالله اتفاق بیوفته
منم ۳۹ هفته ۵ روزم بسته بسته بود تا امروز دیگه خود دکتر با معاینه تحریکی یک سانت بازش کرد گفت دردت شروع نشد شنبه بیا

بگو سزارینت کنند عزیزم
اشتباه منو نکن
تاپیک هام

چرا عزیزم نترس نهایت سزارین میشی.سزارین شکم اول راحته

عزیزممم استرس نداشته باش ایشالا خیره و به سلامتی زایمان کنی🥲بعدم اگه ان اس تی خوب نباشه ودهانه رحمت اصلابازنشده باشه احتمالا سزارین اورژانسی بشی

عزیزم ۳۹ و ۵ روز با انتی هستی یا پریودی ؟

سوال های مرتبط