چرا من تاالان حرکتی حس نکردم🥲

۱۰ پاسخ

من بچه اولم رو ۱۴ هفته با جفت قدامی حس کردم
این یکی خلیفه‌ هنوز هیچی انشالله که سالم باشه حالش خوب باشه 🥲🥲🥺♥️

بستگی به جفت هم داره

من جفتم قدامیه زوده

دکتر به من گفت از ۲۰ هفته اونم به صورت نبض

منم حس نکردم میگن ک زوده

چون زوده

منم همش درگیرم میگم چرا تکون نمیخوره هفته دیگه آنومالی دارم نگران بودم گفتم شاید بچه چیزیش باشه
چون اکثرا تو هفته ۱۶ بچهاشون تکون میخوره😕

خیلی زوده عزیزم
من از 22 هفته متوجه شدم اونم کم الان ی هفته‌است همسرمم می‌تونه حس کنه

من تا الان حس نمیکنم هیچی

طبيعيه عزيزم من هم حاملگي اولم هم اين يكي ٢٣هفته متوجه تكوناش شدم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پسرم و نی‌نی خانم مامان پسرم و نی‌نی خانم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان باوند🩵 مامان باوند🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وپنجم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری