۱۰ پاسخ

مامانای پسر دار دیر متوجه میشن دوست من تا ۲۵ هفتگی متوجه نمیشد ولی من از ۱۶ هفتگی قبل اینکه برم انومالی نبض احساس میکردم.

بستگی داره سر بچه اول آدم دیرتر حس میکنه و اینکه جفت مهمه و وزن مادر و جنین

عادیه کلا از ۲۴ هفته یکم حس می‌کنی خیلی خیلی کم
دیگ ۲۸ هفته اینا قشنگ حس می‌کنی

من تو هفته ۲۰ حس کردم جفتم خلفی و جنسیت پسر

اره عزیزم

سلام گلم شما دکترت کیه

بله عادیه

جفت قدامی باش دیر حس میکنی

حس میکنی تو این هفته اگ جفتت خلفیه

فعلا زوده

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باوند🩵 مامان باوند🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری