۱۵ پاسخ

اره منم هنوز چیز خاصی احساس نکردم

من تازه دیروز یه چیزایی حس کردم عزیزم.زوده تا ۲۲,۲۳ هفته وقت هست .من جفتم قدامیه خیلی باید دقت کنم دیروز یه دو سه تا لیز خوردن حس کردم

اگر قدامی و بچه اولتع عادیه

بهشون رو نده عزیزم زیاد بهت استرس میدن بیخیال باش یا بگو خوابه

جفتت چی بود

آره عزیزم من جفتم خلفی هست تازه ی هفته اس حس میکنم

من بچه اولمه و جفتم قدامیه و هنوز حس نکردم میگن دیرتر حس میشه

اره عزیزم از ۲۲ هفته حس میکنی

این جماعت به همه چی کاردارن

منم هنوز حس نکردم فقط یه وقتی خم میشم شکمم فشار میاد یه سفتی و تیر کشیدن سمت چپ زیر ناف احساس میکنم

۲۰ هفته به بعد

هنوز زوده

شکم داشتین ازقبل؟

جفتت چیه ؟

منم هنوز حس نمیکنم، جفتم قدامی و بچه اول میگن دیرتره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وپنجم بارداری