من ۱۹ هفته هستم نی نی هم پسره تاحالا حرکتی حس نکردم طبیعیه؟

۹ پاسخ

آره عزیزم میگن بیشترش از ۲۱ هفته شروع میشه

طبیعی من از 18 هفته ب بعد کاملا حسش کردم

ولی من از ۱۶ هفته متوجه حباب ترکیدن شدن هنوزم در حد حباب ترکیدنه

اره از ۲۰ هفته کم کم میقهمی

منم نینیم دختره هنوز هیچی حس نکردم دیگه واقعا دارم نگران میشم
البته انومالی جفتم قدامی بود

منم حس نمیکنم

بله طبیعیه

نگران نباش دیگه تا چند روز دیگه متوجه میشی

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری