آره عزیزم میگن بیشترش از ۲۱ هفته شروع میشه
طبیعی من از 18 هفته ب بعد کاملا حسش کردم
ولی من از ۱۶ هفته متوجه حباب ترکیدن شدن هنوزم در حد حباب ترکیدنه
اره از ۲۰ هفته کم کم میقهمی
منم نینیم دختره هنوز هیچی حس نکردم دیگه واقعا دارم نگران میشم
البته انومالی جفتم قدامی بود
منم حس نمیکنم
بله طبیعیه
نگران نباش دیگه تا چند روز دیگه متوجه میشی
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.