طبیعیه من تا به حال حرکتی نبضی چیزی از نی نیم حس نکردم

۷ پاسخ

منم😪

بله طبیعیه

منم بااینکه خلفیه

بله من الان نزدیک یک هفتس که قشنگ حس میکنم و مثل شما فکر میکردم من غیر طبیعی ام

من تازه دو سه روز حس میکنم اونم در حد همون نبض نه بیشتر
میگن از 24 هفته به بعد مهمه

بلہ طبیعیہ

دقیقا منم 😔

سوال های مرتبط

مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری