من ۱۹هفتم ولی حرکت تاالان حس نکردم

۶ پاسخ

اگه قدامی هستی تا ۲۳ شاید حس نکنی ولی خلفی کم کم حس میشه

نمیدونم عکس سنگرافی انومالی بفرستم کسی میتوجه میشه جفت چیه

جفت تون چیه

خیلی نگرانم دیروز رفتم انومالی دادم گفت همه چیش اوکی

منم حس نمیکنم واین واقعا بدواسترس آوره بعضی وقتادرحد نبضی یا یه حرکت خیلی آروم

هنوز زوده عزیزم تا ۲۴ هفتگی متوجه میشی

سوال های مرتبط

مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان ببم/اَرحام من🥺 مامان ببم/اَرحام من🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا شازده💙 مامان دوتا شازده💙 هفته بیست‌ودوم بارداری