مامانا میگم من تاالان حرکت نینی رو حس نکردم طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

من بچه اولم اخر ۱۹ متوجه شدم

تا ۲۰ هفته ام حس نمیکنی از اون ب بعد

عزیزم طبیعیه

اره برای مامان اولیا تا ۲۰ یا۲۲ میگن طبیعیه

آهوم

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان ببم/اَرحام من🥺 مامان ببم/اَرحام من🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ودوم بارداری