دوستان طبیعیه تاالان حرکت بچمو حس نکردم

۷ پاسخ

برا من از 15هفته تا 17هفته 1روز نبض بود الان مثل حباب ی چی میترکه

20 ال 21 هفته

اره طبیعیه

من ۱۹
هفته ب بعد حس کردم

منم حس نمیکنم

آره عزیزم از ۱۶هفته میتونی حرکت های کوچیک و خفیف حس کنی زوده

اره زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 هفته سی‌وسوم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان ببم/اَرحام من🥺 مامان ببم/اَرحام من🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری