بچها من ۱۹هفتم تموم ولی بچ حس نمیکنم

۱۰ پاسخ

منم هیییچی

من جفتم خلفی بود ۲۳ هفته حس کردم

ولی من حسش میکنم هم نبضش میزنه هم بعضی وقتا یه تکون ریزی حس میکنم🤗

زوده خواهر

بنظرشماچرا

منم حس نکردم هنوز فقط یبار در حد نبض

منم هنوز حس نکردم

منم خلفیم هنوز چیزی حس نکردم

این سنه انومالی عکس فرستادم بچها گفت خلفی

تصویر

جفتت چیه

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی