طبیعیه ک من هنوز سنگینی و وجود بچ رو حس نمیکنم؟

۷ پاسخ

بله وزنی نداره که

من تا ماه های آخر حس نمیکردم 😂

من هنوز حس نمیکنم🤣

منم حس سنگینی ندارم
ولی درد لگن اشکمو در اورده
نمیدونم چکار کنم

من ۲ روز دیگه ۶ ماهم تموم میشه هنوز خداروشکر حس سنگینی نمیکنم😅

اوووو چقدر عجله داری دوست داری اذیت بشی اره ؟

ار بابا اون هنوز وزنی نداره من الان تو ۶ ماهم حس نمیکنم
انقد ک معدم سفت میشه و درد می‌کنه بچم طفلک کاری نداره

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
 هفته سی‌وششم بارداری