خانوما تو 15 هفته 4 روز طبیعیه ک هنوز بچه رو حس نمیکنم

۷ پاسخ

جفت قدامی دیر حس میشه حرکتاش. من جفت خلفی ام ۱۶هفته و ۴روز تکون خورد واس بچه اولم که جفتم قدامی بود ۲۵هفته توی ۲۶ هفته تکوناشو حس کردم.

من ۲۲ حس کردم اونم نبض کم بودا😂

خیلی زوده اگرم چیزی حس کنی از18.19هفته به بعد حس میکنی

آره عزیزم اوکی هست

خداخیرت بده من ۲۱ هفته حس نمیکنم !

مگ باید حس کنی

عزیزم من ۱۸هفته را رد کردم هیچ حسی ندارم تا۲۵هفته میگن اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان حانیه جون❤️ مامان حانیه جون❤️ ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی